Вице-премьер Серік Жұманғарин Қазақстан Трансафған темір жолының құрылысына $500 млн салғысы келетінін айтты

Бүған дейін

Қазақстан және Ауғанстан Премьер-Министрлерінің орынбасарлары Серік Жұ­манғарин мен Абдулании Барадардың кез­десуінде тараптар Орталық және Оң­түс­тік Азияны интеграциялау жоба­ларын­дағы ынтымақтастықты дамытуға өзара мүд­делілік танытқан болатын.  Атап айтқанда, қа­зақ­­стандық тараптың трансауғандық дә­ліз­ді дамыту жобаларын іске асыруға қа­тысу дайындығы осыған дейін пысықталып,  «Тер­мез – Мазари-Шариф – Кабул – Пе­ша­вар» және «Герат – Кандагар – Спин-Бул­дак» теміржолдарын салуды көзделгені айтылған. үптеп келгенде, трансауған дәлізі жал­­ғыз Қазақстан мен Ауғанстан үшін ға­на емес, тұтас Орталық Азия және Оң­түс­тік Азия елдері арасында жүктерді жет­кізу уақытын 10 есеге қысқартуға мүм­кіндік береді. Нәтижесінде, тауарды та­сы­малдау құны да төмендемек. Қазақстан те­міржолдың жоғарғы құрылысына ар­нал­ған материалдарды, өз өндірісінің шпал­дары мен бекіткіштерін жеткізу ар­қылы трансауған магистралінің құры­лы­сына қатысуға дайын.    

Вице-премьер Жұманғарин бүгінгі өткен жиында  Қазақстан құрылысқа кірісуді жоспарлап отырғанын түсіндірді. Бұл біздің ел үшін  өте тиімді деп атады, себебі бұл теңізге ең жылдам бағыт.

Бірінші кезеңде әңгіме Түрікменстан мен Ауғанстан — Тұрғанды арасындағы шекара маңы станциясынан ауғанстанның Герат қаласына дейінгі теміржол желісін салу туралы болып отыр.

«Алдағы жоспарлар құрылысты бастайтын және Гератқа дейінгі жолды жеткізетін компанияға тағы да стейкхолдерлердің тартылуымен байланысты. Біз оған Таяу Шығыстағы серіктестердің, қаржыландырудың жаңа көздерінің кіргенін қалаймыз. ЕАЭО бойынша біздің серіктестерімізді тартамыз, өйткені бұл бүгінгі таңда оңтүстікке ең қысқа жол «, — деп түсіндірді С. Жұманғарин.

Вице-премьер Гераттан екі бағыт бойынша жүруге болатындығына назар аударды. Оның ішінде Пәкістан арқылы Карачи портына дейін (шамамен 500 км).

Сондай-ақ жаңадан құрылатын Чабахар портына (Иран) кетуге болады.

С. Жұманғариннің айтуынша, бізге теңізге, порттарға жол қажет. Бұл өте маңызды. Біз онсыз тұншығамыз. Одан әрі даму туралы айту қиын.

Ол аталған жолмен қатар Транскаспий халықаралық көлік бағыты да белсенді дамып келе жатқанын қосты. «Солтүстік-Оңтүстік» белсенді, ол арқылы Иран арқылы экспорттауға болады. Ол жақта дайын жол бар, бірақ жол жүру жағдайы күрделенген, сондай-ақ санкцияларға байланысты транзит бойынша шектеулер бар. Елде сондай-ақ авиамаршруттарға төзімді өнімдер үшін мультимодальдық жүк тасымалдары қарастырылуда.

«Осы мақсатта барлық авто және теміржол инфрақұрылымдары салынуда», — деп толықтырды ол.

Қазақстанға Трансафган темір жол бағытының құрылысы қанша тұрады

«Бірінші кезеңде кемінде $500 млн салғымыз келеді. Бұл үлгі көрсетіп, құрылысты бастау үшін 260-270 млрд теңге «, — деп жауап берді ол.

Айта кету керек, соңғы үш жылда Қа­зақ­станнан Ауғанстанға экспорттық та­сымалдау көлемі тұрақты түрде өсіп ке­ле­ді. Мәселен, былтыр теміржол арқылы жү­кі тасымалдау көлемі 2,7 млн тоннаны құра­ды, оның 1,5 млн тоннасы – ұн мен ас­тық. Бұл көрсеткіш 2021 жылғы деңгей­мен салыстырғанда 14%-ға көп. Мамандар алдағы жылдары экспорт 40%-ға артады деп болжайды. Тіптен 2030 жылға қарай та­сымал көлемінің 3 есе өсуі күтілуде. Қазір игеруге алынған «Термез-Мазари-Шариф-Кабул-Пешавар» және «Мазари-Шариф/Торғунди-Герат-Диларам-Қандагар-Чаман/Спин Булдак» трансафғандық бағыттарын үйлестіру болашақтың ең ықтимал және ең қолайлы сценарийі болып көрінеді. Мұндай даму кезінде мүдделі тараптар, бірінші кезекте Өзбекстан, Түрікменстан және Қазақстан Ауғанстан арқылы бірыңғай трансөңірлік темір жол дәлізін құру үшін өз ресурстарын біріктіре алады, бұл жобаны іске асыруды жеделдетуге және сыртқы инвестицияларды тартуға ықпал етеді. Сонымен қатар, Орталық Азия елдерін шоғырландыру трансафғандық коммуникациялардың архитектурасын қалыптастыруда өңірдің ұстанымын күшейту үшін қажеттігін айтады сарапшылар.

Продолжая тему:
Пожарное депо открыли в Астане
19 августа 2025 в 21:29
Новый поворот. На банковском рынке Казахстана – перемены
18 августа 2025 в 10:53
Вице-премьер Серік Жұманғарин Қазақстан Трансафған темір жолының құрылысына $500 млн салғысы келетінін айтты
19 августа 2025 в 21:17
Назван возраст, когда похудеть становится почти невозможно
15 августа 2025 в 12:31
Какие темпы показывают отрасли, составляющие фундамент роста ВВП Казахстана
19 августа 2025 в 21:08
ДТП в Казахстане: за полгода — 955 погибших
16 июля 2025 в 17:45
Мадина Әбілқасымова жеке компаниялар міндетті медициналық сақтандыруға тартылуы мүмкін екенін айты
19 августа 2025 в 20:54
Казахстанцы массово снимают деньги с валютных счетов — забрали уже 57 миллиардов
14 августа 2025 в 12:04
Новости страны и пресс-мероприятия СЦК теперь и в Aitu
19 августа 2025 в 20:45
Курица «взлетела»: почему цены в Казахстане резко пошли вверх?
15 августа 2025 в 11:04
Свыше 440 нарушений выявили в работе «Шет-Энерго»
19 августа 2025 в 20:34
Премиум от Bereke Bank: казахстанец увидел на своей карте минус 2,6 тысячи долларов
14 августа 2025 в 15:55
Антитеррористический центр РК проведет учебный эксперимент в г.Балхаш
19 августа 2025 в 20:18
Спасатели МЧС Казахстана обнаружили фрагменты пропавшего вертолета
26 июля 2025 в 11:53
В Казахстан ввезли шоколадные лакомства на рекордную сумму
19 августа 2025 в 20:04
Редкое явление произошло на торгах тенге и доллара на KASE
14 августа 2025 в 15:38
С 2026 года упростится возврат суммы превышения НДС
19 августа 2025 в 19:31
Токаев и Зеленский обсудили мирное урегулирование конфликта на Украине
10 августа 2025 в 17:35
Прокуроры области Жетiсу возвратили предпринимателям необоснованно начисленные налоговые платежи
19 августа 2025 в 19:17
Продажи новых авто в Казахстане бьют рекорды
15 августа 2025 в 10:25
Подсудимый по делу о покушении на Руслана Берденова выступил с последним словом
19 августа 2025 в 19:04
Halyk Bank блокирует счета казахстанцев. Причин никто не знает
13 августа 2025 в 16:38
Студентка выпала из окна общежития Назарбаев Университета в Астане
19 августа 2025 в 18:52
Неожиданное открытие: корейские исследователи назвали старение «заразным»
14 августа 2025 в 12:45