
Көлік министрі Нұрлан Сауранбаев үкіметте өткен брифингте такси қызметтерінің бағасын реттеу үшін «халықтың таңдауы болуы үшін» нарыққа қосымша компаниялар ашу қажеттігін хабарлады. Министрлік қазір осымен айналысып жатыр.
«Бүгін Bolt компаниясы кіреді. Олар скутерлерден бастайды және таксиге ауысады. «Яндекспен» қазір InDrive бәсекелесе бастады, ол біртіндеп қысылып жатыр «, — деді Сауранбаев журналистердің Қазақстандағы такси қызметтері нарығында тағы кім пайда болуы мүмкін деген сұрақтарына жауап бере отырып.
Министр атап өткендей, «Яндекс. Такси «қазір нарықтағы ең үздік ойыншылардың бірі болып табылады. Бұл ретте ол қызмет көрсету бағасы «қымбат» екендігімен келіседі.
«Бірақ біз бағаны реттемейміз, ол біздің өкілеттігімізде көрсетілмеген», — деп толықтырды ол.
Ол Көлік министрлігінің «жолаушылар үшін қауіпсіздік болуы үшін» жұмыс істеуге жағдай жасаумен айналысатынын еске салды. Баға саясаты — бәсекелестікті қорғау және дамыту жөніндегі агенттіктің қарауында. Сауранбаев ведомство мен «Яндекс. Такси «атты» мінез-құлық меморандумына «қол қойылды.
Қытайлық агрегатор Didi неліктен нарықтан кетті деген сұраққа Сауранбаев онда «жүздеген миллион доллар» керек деп жауап берді.
«Қытайлық Didi қандай сомамен кіргенін білесіз бе? Нарықты сынау үшін олар бағаны төмендетіп, жүргізушілерге олардың қызметі арқылы тасымалдағаны үшін қосымша ақы төледі «, — деп түсіндірді ол.
2023 жылы ҚРҚА «Яндекс. Такси «акциясы аясында бақылау-касса машиналарын бағдарламалық қамтамасыз етуді техникалық қолдау қызметтерін таңғаны және монополияға қарсы органға ақпарат бермегені үшін компания әкімшілік жауапкершілікке тартылды. Ол кезде такси қызметтеріне ең жоғары сұраныс жағдайында, мысалы, ауа райының қолайсыздығы немесе мереке күндері — осы деңгейден жоғары жағдайда тарифті көтеруге тоқсанына сапарлардың 5% -дан аспауы мүмкін шектеулер енгізілген болатын.