
Freedom AI Talks іс-шарасында Freedom Finance Insurance басқарма төрағасы Азамат Керімбаев жасанды интеллект колл-орталықтың қызметін жеңілдетіп, қоңыраулар ағынын реттеуге көмектескенін, «жасанды интеллект» ұғымына прагматикалық тұрғыдан қарайтындығынан айтып берді. «Мен үшін жасанды интеллект — бұл үлкен деректер массивіне қолданылатын математикалық әдістер және жаңа ақпарат көздері арқылы өздерін оқытуға мүмкіндік беретін алгоритмдер», деді ол.
Freedom Finance Insurance басшысының айтуынша, 2022 жылы компания ЖКО реттеу кезінде оффлайн-инфрақұрылымнан бас тартып, толығымен онлайн-форматқа көшті. Бұған Freedom Bank-та цифрлық ипотеканы енгізу түрткі болды, бірақ ол кезде Керімбаев сақтандыруда мұндай шешімдерді қалай қолдануға болатынын түсінбегенін мойындады. Нәтижесінде мемлекеттік қызметтер цифрлық трансформация процесін жеделдетуге көмектесті. «Бәрі қарапайым болып шықты: мемлекет бір жарым мыңнан астам қызметті онлайн-форматқа аударды және біз осы сандық құжаттарды сақтандыруда қолдана бастадық, — деп түсіндірді ол.
Оның айтуынша, жаңа технологияларға инвестициялар қазірдің өзінде елеулі экономикалық әсер беріп, елдегі сақтандыру нарығын өзгертуде. Мәселен, бүгінде компанияда жасанды интеллекттің бірнеше негізгі құралдары жұмыс істейді.
- жүргізушінің көлік жүргізген кезде апатқа ұшырау ықтималдығын болжайтын скорингтік модельдер.
- компьютерлік көру.
- Freedom Insurance жүйені автокөліктегі зақымданудың бар-жоғын және апат болған-болмағанын анықтауға үйретті.
Бұл технологияларды енгізу компанияға жаңа көрсеткіштерге шығуға мүмкіндік берді. Бүгінде Freedom Finance Insurance шамамен 40% сегментті қамтиды: Қазақстанда күн сайын 15 мыңға жуық полис ресімделеді, оның 6 мыңы — Freedom арқылы. Күн сайын компания шамамен 150 төлем жасайды, бұл ретте оның орташа төлем мөлшері бәсекелестерге қарағанда 125 мың теңгеге аз.
Керімбаев мұның өтемақы көлемінің қысқаруымен байланысты еместігін атап өтті.Нәтижесінде тек 2025 жылы ғана Freedom Finance Insurance 20 мыңға жуық төлем жасап, цифрландыру есебінен шамамен 2,5 млрд теңге жинады. Оның айтуынша, мұның бәрі инвестицияның тиімділігі мәселесі. «Біз жыл сайын цифрландыру мен ИИ-ға 2-3 миллион доллар саламыз. Бірақ бір сақтандыру өнімінің өзі бізге экономикалық тиімділікті кем дегенде 5 миллион долларға арттыруға мүмкіндік береді» дейді Азамат Керімбаев. .
Керімбаевтың айтуынша, жасанды интеллектіден де жүз пайыз нәтиже күтудің қажеті жоқ. Себебі адамды ешқашан жасанды интеллект алмастырмайды, бірақ жасанды интеллект — адамның тиімділігін арттырудың құралы.