Жаңа Салық кодексі «Атамекен» ҰКП алаңында түсіндірілді.
Оған машина жасау, фарминдустрия, қоғамдық тамақтану, бөлшек сауда, денсаулық сақтау, салық консультанттары және басқа да бірлестіктердің өкілдері қатысты.
«Жаңа құжаттағы негізгі өзгерістер туралы ақпараттандырудан басқа, арнайы салық режимдері мен салықтық әкімшілендірудің жаңа тәсілдеріне ерекше назар аударылды», — деп хабарлады ҚР Үкіметінің баспасөз қызметі.
Ұлттық экономика министрлігі Салық және кеден саясаты департаментінің директоры Ерлан Сағнаев жаңа кодексте арнайы салық режимдерінің саны жетіден үшке дейін қысқартылғанын атап өтті:
• өзін-өзі жұмыспен қамтығандар үшін;
• оңайлатылған декларация негізінде;
• шаруа немесе фермер қожалықтары үшін.
- «Өзін-өзі жұмыспен қамтығандар үшін арнаулы салық режимін жеке кәсіпкер болып табылмайтын, қызметкерлердің еңбегін пайдаланбайтын және осы режимді қолдануға рұқсат етілген қызмет түрлерін жүзеге асырмайтын жеке тұлғалар қолдануға құқылы. Және күнтізбелік п табысы 300 АЕК-тен аспайтындар «, — деп атап өтті Ерлан Сағнаев.
Бұл ретте өзін-өзі жұмыспен қамтығандар ЖТС-дан босатылады және тек өздері үшін табысының 4% -ы мөлшерінде әлеуметтік төлем төлейді.
Жеңілдетілген декларацияның жаңа режимінде ҚҚС мен әлеуметтік салықты төлемеу мүмкіндігі сақталады. Оны күнтізбелік жылдағы табысы 600 мыңнан аспайтын салық төлеушілер қолдануға құқылы АЕК (2,4 млрд теңге), жалдамалы қызметкерлер саны бойынша шектеусіз, және қызмет түрі тыйым салу түрлерінің тізбесіне енгізілмегендер.
Шаруа (фермер) қожалықтары үшін қолданыстағы АЕМ сақталған.
«Бірыңғай жер салығын жоюға байланысты шаруа қожалықтары барлық басқа кәсіпкерлер сияқты ЖТС БСК-да жалпы табыстың 0,5% мөлшерінде тиесілі табыс салығын төлейтін болады. Бұдан басқа, мақсаты бойынша пайдаланылмайтын немесе Қазақстан заңнамасын бұза отырып пайдаланылатын ауыл шаруашылығы мақсатындағы жер учаскелері бойынша жер салығының базалық мөлшерлемелері (жер учаскелерін пайдаланғаны үшін төлемдер) 20-дан 40 есеге дейін ұлғайтылды «, — деп атап өтті Ерлан Сағнаев.
Жаңа Салық кодексі: бюджетке түсімдер қаншалықты ұлғаяды
Жаңа кодекс салықтық әкімшілендіруді ауқымды оңайлатуды көздейді:
• есептіліктен 30% -ға, салықтан 20% -ға аз;
• салықтық жеңілдіктер мен алымдарды оңтайландыру;
• салықтық әкімшілендірудің жаңа тәсілдері.
- «Салықтық әкімшілендірудегі тәсілдер де өзгереді. Бүгінгі таңда, егер салық берешегін мәжбүрлеп өндіріп алудың барлық шаралары 6 АЕК шегінен бастап қолданылса, онда жаңа Салық кодексінде шараларды қолдану берешек мөлшеріне байланысты. Бизнестің барлық қызметі берешектің шамалы сомасына байланысты бұғатталмайтыны маңызды сәт болып табылады. Егер ол 20 АЕК-ке дейінгі соманы құраса, онда тек салық берешегінің бар екендігі туралы хабарлама жіберіледі. Егер сома 20-дан 45 АЕК-ке дейін болса, онда хабарлама жіберіледі, ал өтелмеген жағдайда банк шоттары бойынша шығыс операциялары тоқтатылады және инкассалық өкімдер шығарылады. Егер берешек сомасы 45 АЕК-тен асатын болса, онда сауда-саттыққа шығаруға арналған мүлік қосымша сипатталады, сондай-ақ борышкердің дебиторлары есебінен берешекті өндіріп алу бойынша жұмыс жүргізіледі «, — деп қортындылады Ерлан Сағнаев.