Еліміздің түкпір-түкпірінен бизнес-көшбасшылар, инвесторлар, экономистер биылғы жылы клиенттік орталықты талқылайды.

«K25 қазақстандық бизнес үшін абстрактілі мақсаттарға емес, клиенттің қажеттіліктеріне сүйене отырып, қалай өсу керектігі туралы күн тәртібін қояды. Алдымен өнім қалыптасатын, содан кейін оған деген сұраныс ізденетін модель өткенге кетеді. Бүгінде бәрі керісінше: бизнес «Клиент не қалайды?» деген сұрақтан бастайды, содан кейін ғана тиімді бизнес-модельді, технологияларды және адамдарды іске асыру үшін іздейді «, — деп атап көрсетеді Kazakhstan Growth Forum негізін қалаушы және төрағасы,» Сентрас «тобының басшысы Елдар Әбдіразақов.
Форум ағымдағы жағдайды бағалауға арналған сессиямен ашылады: 2024-2025 жылдары тұтынушылық сұраныс қалай өзгерді? 2030 және 2050 жылдарға арналған бұрынғы стратегиялық бағдарлар қаншалықты шынайы? Бүгінгі таңда тұтынудың қандай жаңа үлгілері бизнеске әсер етеді? Басқаша айтқанда, егер стратегия — бұл жолды таңдау болса, онда бүгінде бастапқы нүктені анықтау өте маңызды. K25 ішкі бизнес-гипотезалардан емес, клиенттердің мінез-құлқы туралы деректерден бастап, стратегиялық ойлауды қайта жинауды ұсынады.
стратегияны тәжірибеде қалай іске асыру керек
Форумның екінші сессиясы стратегиялық жоспарлаудың қолданбалы жағына шоғырланған. Танымал бизнес-көшбасшылар ұйымды жаңа логикаға — азық-түліктен клиенттік орталыққа қалай өзгерту керектігі туралы сұрақтарға жауап береді. Құрылым, талдау, АТ және қаржы бойынша қандай шешімдер икемділік пен бейімделуді қамтамасыз етеді? Қазақстанда және өңірде қандай салалар іске асырылмаған әлеуетке ие?
WHAT: қандай қадамдар өсімге алып келеді
Форум аясындағы сессиялар қатысушыларға өзгерістер жағдайында қандай қадамдар өсуді қамтамасыз етеді деген сұраққа жауап беруге көмектеседі.
«Талқылаудың негізгі бағыттарының ішінде: қазір қандай секторлар мен технологияларды инвестициялау; стратегиялық өзгерістерді қолдауға қабілетті цифрлық инфрақұрылымды қалай құру; икемділік пен клиентке бағдарлануды жоғалтпай, операциялық тиімділікті қалай арттыру керек», — деп атап өтті Kazakhstan Growth Forum серіктестік платформасының директоры Маржан Меланич.
Бұл бағдарлар С500 бизнес көшбасшыларының жыл сайынғы рэнкингінің негізіне айналады, ол қаржылық көрсеткіштерді ғана емес, сонымен қатар компаниялардың өңірдің барлық іскерлік экожүйесі үшін бейімделу, масштабтау және жаңа күн тәртібін қалыптастыру қабілетін де белгілейді.
Форумның қорытынды блогы стратегияны іске асыруға жауапты адамдарға арналған. Көшбасшыларға қойылатын жаңа талаптар туралы сөз болады: бүгінде қандай басқару моделі тиімді? Трансформацияның драйвері кім болуы керек — CEO, иелері, азық-түлік командалары, талдаушылар? Көшбасшы тек бақылап қана қоймай, компанияның мақсаттарын, әрекеттері мен құндылықтарын үйлестіретін жүйені қалай құруға болады?
Алғаш рет C-level-көшбасшылары — CMO, CFO, CIO, CHRO үшін стратегияны нақты нәтижелерге айналдыру туралы практикалық тректер ұсынылады. Сонымен қатар, форум аясында C-Mentoring форматы — тәжірибелі басқарушылар мен тәжірибелері бар жеке сессиялар қолжетімді болады.