
Бұл туралы қаланың туризм басқармасы хабарлады.
Алматыға келетін көшбасшылар Үндістан, Қытай, АҚШ, Түркия, Оңтүстік Корея туристері болып табылады.
Алматы әкімі Е. Досаевтың айтуынша, туристiк ағынның өсуi негiзгi капиталға инвестициялардың ұлғаюымен қатар жүрдi.
- 2024 жылы 2,1% өсіммен 111 млрд теңге инвестиция тартылды.
- Салықтық түсімдер 92,1% -ға өсті.
Қаланың туризм саласында бүгінде орташа жалақысы 83,5 мың теңге болатын 480 мың адам жұмыспен қамтылған.
- Қазақстандық саяхатшылардың саны 10,4% -ға артып, 1,65 млн адамды құрады.
- Статистика көрсеткендей, соңғы үш жылда Алматыға туристік ағын тұрақты түрде ұлғайды:
- 2022 жыл: 1 809 368 турист (2021 жылға қарай + 48,3%);
- 2023 жыл: 2 038 414 турист (+ 12,6%);
- 2024 жыл: 2 340 314 турист (+ 14,8%).
Ведомствоның мәліметінше, келушілер саны бойынша көшбасшылар Ресейден келген туристер (155 мың адам) болып отыр.
- Үндістаннан келген туристердің саны 2,4 есе артып, 115 мың адамға жетті.
- Сондай-ақ Қытайдан (50% -ға 99 мың адамға дейін),
- АҚШ-тан (34,4% -ға),
- Түркиядан (12% -ға),
- Оңтүстік Кореядан (3,2% -ға) өсті.
Туристік ағынның өсуімен бірге инвестициялар да ұлғаюда.
- Туризмнен түскен салық түсімдерінің көлемі 2024 жылы 90,7 млрд теңгені құрады, бұл 2023 жылмен салыстырғанда екі есеге артық.
- Туризмнің негізгі капиталына инвестициялар 2,1% -ға ұлғайып, 110,9 млрд теңгеге жетті.
Алматыда туризмді одан әрі дамыту үшін кешенді тәсіл іске асырылуда.
- Қазір 5 679 нөмірлі қонақ үйлердің құрылысы бойынша 40 жоба жұмыс істеуде:
- құрылыс 11 объектіде жүргізілуде (1 357 нөмір);
- 29 жоба жобалау жұмыстары кезеңінде (4 340 нөмір).
Жоспарда
- 2025 жылы 9 қонақ үй пайдалануға беріледі (1 037 нөмір);
- 2026 жылы — 16 қонақ үй (2 447 нөмір);
- 2027 жылы — 15 қонақ үй (2 195 нөмір).
Басқарманың хабарлауынша, барлық жобаларды іске асыру 2027 жылға дейін жоспарланған.
Сонымен қатар, туризм басқармасы қаланы халықаралық аренада ілгерілету үшін белсенді жұмыс істеуде. 2025 жылы Алматы 9 халықаралық туристік және 4 MICE-көрмеде таныстырылады.
Цифрлық маркетингке ерекше назар аударылады. Жоспарда — дербестендірілген таргетингті, бағдарламатиканы және жаһандық туристік платформалармен интеграцияны пайдалану. Ілгерілету Amadeus, TripAdvisor, Expedia, eDreams және Spotted by Locals арқылы жүргізіледі. Қытай нарығымен жұмыс істеу үшін WeChat-пен интеграцияланған Tongcheng Travel платформасы іске қосылады.
Туризм басқармасының хабарлауынша, 2025 жылға арналған стратегиялық мақсат — Қытай, Үндістан, АҚШ, Катар, Малайзия, БАӘ және Сауд Арабиясынан туристерді тарту.