Алматы көшелерін аралаған әкімі Дархан Сатыбалды бордюрлер мен асфальттың ақаулары мен зақымдануларынсыз ауыстыруға байланысты көзқарасын айтты.

Әкімнің айтуынша, жөндеу жұмыстары белгіленген тәртіпте жалғасуда, алайда қала басшысы жиектемелер мен асфальтты еш себепсіз — күрделі ақаулар мен зақымдануларсыз ауыстырып отырғанына назар аударғанын баспасөз қызметі хабарлап жатыр.
Әкімнің бұл мәселеге назар аударуының өзіндік себепбері бар.
1 маусымнан бастап Алматыда жолдарды орташа жөндеу басталды, Жоспар бойынша ол жалпы ұзындығы 300 км болатын 367 көшені қамтуы тиіс.
Осыған дейін не болды
Осыған дейінгі Алматының экс-әкімі Досаевтың айтуынша, қалада асфальттың сапасына қатысты проблема болды, себебі инженерлік коммуникациялармен байланысты қиындықтар туындады — «жамау, қайта жөндеу мәселелері туындады». Бұрындары мердігерлер газбен жабдықтау, сумен жабдықтау, кәріз, электр желілерін траншеялық төсеу жұмыстарын жүргізетін, бұл сапаның болмауына байланысты. Технология бойынша алдымен барлық коммуникацияларды жөндеп, содан кейін ғана асфальт төселуі тиіс, оған енді тиіспейді.
Нарықтағы негізгі ойыншылар:
Алматыда бордюр шығарумен және орнатумен айналысатын бірқатар компаниялар бар.
• Gamma-Almaty сауда-өндірістік компаниясы: (Жақып көшесі, 4, с. 1, 2ГИС деректері бойынша).
• Ceramo Stone Almaty компаниясы: (тротуар плиткасы).
• Art company.
• StoneX: (кеңсе).
• Компания Құрылыс шебері.
• Асфальтбетон өндірістік компаниясы 1.
• Verona Stone өндірістік-сауда компаниясы.
• Ademi Qala өндірістік компаниясы.
- Кейбір кәсіпкерлер үшін бизнестің бұл түрі , перспективалы бағыт болып қалыптасқан.
- Себебі Алматы тарихында орын тағына жайғаса сала бордюр ауыстыруға кіріспеген әкім кемде-кем.
Осыдан он күн бұрын Алматы қалалық мобильдік басқармасы басшысының орынбасары Асан Бостанов орташа жөндеу кезінде бордюрлердің тек 3% ғана ауыстырылатынын айтты.
«Бүтін және жарамды жиектер қайта пайдаланылады. Механикалық зақымданулары, сынықтары немесе рұқсат етілген параметрлерден елеулі ауытқулары бар элементтер ғана ауыстыруға жатады. Қала бойынша орташа жөндеу кезінде бордюрлердің шамамен 3-5% ауыстыруға жатады «, — деп хабарлады Бостанов.
Оның алдында
Райымбек даңғылындағы BRT желісінің құрылысы кезінде бүлінген бордюрлер ғана алмастырылады. Бұл туралы қалалық ұтқырлық басқармасынан хабарлап, жиектас тасты толық ауыстыру қарастырылмағанын түсіндірді.
- Ведомствоның мәліметінше, жиектер апаттар немесе техниканың басып кетуі салдарынан зақымдануы мүмкін, бұл олардың жылжуына және олардың арасында және жол төсемінде саңылаулардың пайда болуына әкеледі.
- Бұл өз кезегінде жолдың беріктігі мен қызмет ету мерзімін төмендетеді.
- Асфальт-бетонды төсеу алдында жол төсемінің сапасын қамтамасыз ету үшін бордюрлерді тегістеу — қажетті деңгейге орнату жүргізіледі.
«Ақаулары анықталған жиектер ғана ауыстырылуға жатады. Орташа алғанда, көшелерді жөндеу кезінде жиектастың үш пайызы ауыстырылады «, — деп түсіндірді басқармадан. BRT құрылысы кезінде зақымдалған элементтердің нақты саны ақаулықтан кейін анықталады.