Алматыда өткен баспасөз мәслихатында Aitas агрохолдингінің мажоритарлық акционері Серік Толықпаев алдағы бес жылда компания 500 млн. доллар инвестициялауға ниетті екенін айтты.

«Біз халықаралық инвесторлардың агрокомпанияларға деген қызығушылығын зерттедік. Егер біздің компания өнімге айналса, олар үшін тартымды болар еді — бұл неғұрлым тұрақты EBITDA мен ақша ағынына әкеледі. Инвесторларға компанияның Қытай мен Орталық елдер нарығына шығуы да қызық. Бұл нарықтар біз үшін әлеуетті маңызды және алдағы бес жылда біз осы елдерде инфрақұрылым құру және қатысу үшін жұмыс істейтін боламыз. Бұл елдерде активтерді сатып алу жолын да қарастырып жатырмыз. Қазақстанда сатып алуға арналған нысандар өте аз» , деді Серік Толықпаев.
Бизнесмен Алматыда ірі құс фабрикасын салу жоспарын да жариялады. Алайда, оның айтуынша, негізгі инвестициялар жартылай фабрикаттар мен дайын өнімдер брендтерін құруға бағытталатын болады.
Толықпаевтың айтуынша, бірінші кезеңде Aitas холдингі Қытайға тауық аяғын экспорттауға ниетті, себебі «бұл ең алдымен қытай нарығына қызығушылық танытады». Екінші кезең ҚХР-да субөнімдерді өткізу болуы мүмкін. Үшінші кезең — өндірісті Қытаймен шекаралас ауданда орналастыру бойынша жоспарлар.
«Оның холдингі соңында фастфуд нарығына шығып, онда дербес ойыншы болуды жоспарлап отыр ма?» деген сұраққа Серік Төлөкпаев бұл жоққа шығарылмайды деп жауап берді.
«Біз жартылай фабрикаттар мен дайын тамақ нарығына қатыса алатын формаға қызығушылық танытамыз. Бірақ, шынымды айтсам, фастфуд нарығында қызықты ойыншылардың саны жеткілікті. Егер қызықты ұсыныстар болса, біз осы сегментті қарауға дайынбыз. Әзірге біз В2В нарығына арналған жартылай фабрикаттар сегментіне назар аударып отырмыз. Біз HoReCa және кейтеринг үшін котлеттер мен нагеттер өндіретін ас үй фабрикаларын алғымыз келеді» дейді бизнесмен.
Оның айтуынша, бүгінде Қазақстанда ready to cook және ready to eat сегменті 200-250 млн доллар шамасында бағаланады.. «Бұл сегмент жылдам дамып келеді және жылына 10-20% өсетін болады. Біз қазір маркетингтік зерттеу жүргізіп жатырмыз, онда тұтынушылардың ерекшеліктері мен артықшылықтарын түсінгіміз келеді. Осыны негізге ала отырып, түпкілікті мақсаттарды құратын боламыз және шілдедегі стратегиялық сессияда Aitas-ты food-компанияға айналдырудың соңғы стратегиясын қабылдаймыз», деді Серік Толықбаев.